Weronika

wtorek, 14 lipca 2015

Decyzja została podjęta - Cienie Imperium

Przyznam, że nie mogłem się zdecydować, w którą podążyć stronę w czytaniu Gwiezdnych Wojen. W końcu decyzji nie można było dalej odkładać.
Mój wybór padł tym razem na "Cienie Imperium" Steve'a Perry. Po pierwsze, jest to jedna z tych książek, które mają przychylne opinie wśród fanów SW. Po drugie, powstał komiks na jej podstawie, więc jest szansa, że ci, którzy znają historię w obrazkach, sięgną po książkę. Po trzecie, wprowadza ona na scenę nową i interesującą postać - Xizora, szefa organizacji przestępczej Czarne Słońce. Po czwarte - powieść zaczyna się od mocnego zakotwiczenia w filmie "Imperium kontratakuje", a to frajda rozpoznać znajome sceny na stronach powieści, ale tak jakby trochę z boku, z innej perspektywy.
Postępy tymczasem na chomiku.

2 komentarze:

  1. Witam:)
    Jako fan SW chciałbym podziękować za kolejny tom sagi o przygodach Luka i jego przyjaciół :) ale ja nie do końca o tym ;)
    Słuchając Twoich audiobooków ,zwłaszcza Diuny ,a następnie SW jakoś nie miałem przekonania do GoT, jednak po obejrzeniu dwóch sezonów ( w czasie gdy się ukazywały) stwierdziłem że książka MUSI być DUŻO lepsza i zaprzestałem oglądania mając w zamiarze przeczytać wszystko co wyszło od początku (co się nie udało) i zacząłem słuchać tego co nagrano.
    Pierwszy tom wydany w formie słuchowiska zachwycił mnie i byłem pod wielkim wrażeniem a zwłaszcza głosu Tyriona którego użyczył Pan Braciak (no po prostu geniusz :) )
    Drugi tom który to czytał Pan Banaszyk zawiódł mnie trochę ( bo nie słuchowisko) ale i tak był rewelacyjny.
    Natomiast następne części czytane przez Ciebie ----- muszę przyznać że choć wiele audiobooków wysłuchałem w Twoim wykonaniu ---- potrzebowały chwili żeby znowu przestawić się na brzmienie głosu z SW .Nie w złym odbiorze ale osłuchowo zajęło mi to chwilę żeby się przyzwyczaić ,bo ten głos to Diuna i SW -- jak dla mnie ;) Jednakże po kilku rozdziałach TEN GŁOS (TWÓJ) powrócił , wciągnął , zawładnął i nie może już wyjść z głowy.
    Interpretacja melodii do Niedźwiedź i dziewczyna cud w Twoim wykonaniu (bez podtekstów ) -- byłem zachwycony :):):) z tą chrypką wyszło genialnie
    OK bo się rozpisałem to kończę ;)
    Jestem zachwycony i wręcz wniebowzięty Twoim zapałem i chęciom do tego co robisz.Czyń co musisz ,odpoczywaj kiedy chcesz i czytaj jak najwięcej zwłaszcza dla nas :)
    Podsumowując
    Doczytaj GOT do końca :) już nikt nie napisze ------ a kiedy następna część :)
    Martin nie wiadomo kiedy napisze i wyda kolejny tom.
    Wszyscy dadzą Ci spokój , a Ty będziesz miał pole do popisu co wybrać i co czytać bez pleasowania :)
    Zrób to Miszczu Pleaaaaaaaaaasssssseeeeee :)
    Pozdrawiam i dużo zdrowia zwłaszcza dla Twojego gardziołka :)
    I przepłucz je co czas jakiś za zdrowie Twoje jak i Twoich słuchaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie. Akurat Cienie czytałem ale bardzo dawno i jeśli miałbym sobie je powtórzyć to własnie w takiej formie. Komiks wychodzi u nas znów w sierpniu w nowej serii "Star Wars Legendy". W całym projekcie "Cienie Imperium" (gra, książka, komiksy) fajne jest to, że na każdym medium ta historia jest opowiedziana nieco inaczej, czy to z innego punktu widzenia czy tez rozbudowana o inne wydarzenia. Ogólnie z tego co pamiętam to bardzo fajna rzecz.

    OdpowiedzUsuń