Weronika

poniedziałek, 13 lipca 2015

CZAPKI LIMITOWANE - reaktywacja. Numery 1 (!!!!!!), 5 i 7

Szanowni,
Mam szczęście do przedziwnie wspaniałych ludzi odwiedzających mój blog i angażujących się w moje - chwilami niedorzeczne - pomysły.
Po wylicytowaniu CZAPKI LIMITOWANEJ Nr 1, Jarek zadeklarował, że życzy sobie przekazania kasy na Weronikę lub Mangala, i polecił mi zaoferować wyżej wymienioną czapkę nr 1 raz jeszcze.
Upewniłem się, czy dobrze go zrozumiałem. Odczekałem, żeby przykład Jarka nie stał się zbyt zaraźliwy dla licytujących inne czapki, i spełniam jego prośbę.

W dwa dni później okazało się, że bardzo podobnie myśli Maciek, który wylicytował trzy CZAPKI LIMITOWANE i poprosił o przesłanie jednej, natomiast sprzedanie pozostałych dwóch raz jeszcze.

Będzie więc tak, jak sobie zażyczyli Jarek i Maciek. CZAPKI LIMITOWANE nr 1, 5 i 7 idą pod młotek po raz drugi.

I mam nadzieję, że po raz ostatni :-) Proszę, żeby nikt nie czuł się zobowiązany do naśladowania Jarka i Maćka. Chciałbym, żeby ktoś jednak miał odrobinę cienia nad czołem i/lub radości z posiadania numerowanej czapki od mako_new.

Aukcje ruszają dziś wieczorem, o godzinie 21.00, 21.05 i 21.10., i kończą się za siedem dni - 20 lipca (w poniedziałek) o tych samych godzinach.

Zapraszam do zabawy w "mam czapkę od mako_new". Linki do aukcji nr 5540087884,
5540088667 i 5540089311 podam, jak tylko Allegro je uruchomi.

Link do CZAPKI LIMITOWANEJ NR 1 - http://allegro.pl/czapka-limitowana-nr-1-i5540087884.html

Link do CZAPKI LIMITOWANEJ NR 5 - http://allegro.pl/czapka-limitowana-nr-5-i5540088667.html  

Link do CZAPKI LIMITOWANEJ NR 7 - http://allegro.pl/czapka-limitowana-nr-7-i5540089311.html

1 komentarz: