Weronika

sobota, 3 października 2015

Artur C. Clarke - 2061: Odyseja kosmiczna [Audiobook PL]

Drodzy,
Tak to jest z cienkimi książkami. Ledwie człowiek zacznie, a już koniec. Marne 8 godzin i 8 minut.

W mojej ocenie jest to najsłabsza z dotychczasowych części "Odysei". Dla przeciętnie uważnego czytelnika/słuchacza jest przewidywalna aż do bólu. Niemniej jednak, zapraszam do słuchania.

Jak informowałem wcześniej, rezygnuję z Chomika. Dysk na Mega sprawdza się także w tym zakresie, że pliki wrzucają się "same". Mam nadzieję, że niecierpliwcy, którzy nie są w stanie doczekać do zakończenia każdego nagrania, także są usatysfakcjonowani. Pamiętajcie, że bieżące (i tylko bieżące) nagranie znajdziecie każdorazowo pod linkiem "Tylko bieżące nagranie", po prawej stronie bloga, opatrzone grafiką odnoszącą się do czytanego tytułu.

Szykuję niewielką wyprzedaż przeczytanych książek. Po 10 latach korzystania z Allegro, okazało się jednak, że chyba nie umiem wystawiać pozycji, ponieważ za każdym razem kiedy klikam "Podsumowanie", aby sprawdzić, czy wszystko jest tak, jak powinno i zatwierdzić wystawienie, opis przedmiotu znika. Ot tak, po prostu. Ponieważ próbowałem już kilkadziesiąt razy w różnych konfiguracjach i zalała mnie krew, więc tymczasem nie wiem, kiedy moje zamierzenia się ziszczą. A chciałbym uchylić rąbka tajemnicy, że do każdej książki będą dodatkowe, autorskie zakładki, a do pewnej dwutomowej cegły nawet okolicznościowa koszulka....

Ale to dopiero po rozwiązaniu problemów.

P.S. Jestem jakby trochę za szybki dla Was :-)
Książka już "u ludzi", a tu dwie okładki:

 

2 komentarze:

  1. Dzięki za kolejnego klasyka.

    Czy już zdecydowałeś co do tytułu/serii z propozycji vox populi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak czy inaczej Mako podziwiam cię za to co robisz. Ja narzekam na brak czasu żeby nadążyć słuchać to co ty wstawiasz, a już totalną zagadką dla mnie jest jak ty wygospodarowujesz czas na to żeby to wszystko nagrywać...
    Wielki szacun ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń