Weronika

czwartek, 27 lutego 2014

Roger Zelazny - Karabiny Avalonu [Audiobook PL]

Dwa komunikaty:

1. Druga część "Kronik Amberu", czyli "Karabiny Avalonu" jest gotowa i zarówno w częściach, jak i w paczce leży na chomiku. Jest tam także torrent (na razie tylko tam, bo torrenty.org nie działa);

2. Zostałem namówiony i przekonany, że jakość 128 kbps jest jakością minimalną, i nie będę już kompresował paczek do 96 kbps. Nie mam nic przeciwko temu, aby wedle woli i pojemności pamięci w telefonie pliki sobie samodzielnie kompresować do żądanej jakości.

Jeśli wśród czytelników bloga są tacy, którzy z Amberem Zelaznego się jeszcze nie zetknęli, to szczerze polecam. Jest to doskonały przykład na to, jak dobre, przygodowe fantasy może być także niegłupie.

Następny przystanek "Prądy przestrzeni" Asimova, czyli Imperium Galaktycznego tom 2.

15 komentarzy:

  1. AD:2 Super. Dziekujemy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcześniej nie miałam styczności z Kronikami ale bardzo mi się podobają więc dzięki i czekam na więcej. W pełni polegam na Twoim guście Mako, który pokrywa się z moim w kwestii literatury (w szczególności Asimov), choć do Atlasu chyba sama bym się nie zabrała ale teraz uważam że jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Atlasa zbuntowanego" sam bym pewnie nie przeczytał, gdybym zdawał sobie sprawę z jego długości.
      A' propos - zauważyłaś, że na czytnikach ebooków wszystkie książki mają tę samą grubość? ;-)

      Usuń
  3. Witaj Mako!
    Wiem, że pracujesz jak szalony, ale planujesz coś ze świata Gwiezdnych Wojen? Cokolwiek?
    KADA82

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj MAKO!
    Wiem, że pracujesz jak szalony i wielki szacunek za to dla Ciebie, ale czy planujesz teraz cokolwiek ze świata Gwiezdnych Wojen? Uzależniłem się od Twoich interpretacji, jak dla mnie Powinieneś przejść na zawodostwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się :-) Już niedługo znów coś będzie.

      Usuń
  5. Jak to zassać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No weź mnie nie osłabiaj. Ty chyba nie jesteś moim znajomym, bo znajomi jakoś nie pytają.
      Co by Ci tu zasugerować... Może spójrz na punkt 1 w poście, pod którym pytasz?

      Usuń
    2. Ależ jak najbardziej jestem! Pamiętam, jak przed ćwierćwieczem, pochłaniałem rozpoczynający tę serię dwuksiąg. I jak potem biegałem od księgarni,

      do księgarni pytając o kontynuację, która, gdy wreszcie nadeszła, okazała się dalece mniej ciekawa, niż pierwsze dwa tomy. Przyznam, że z

      pewną rezerwą podchodziłem do Twojej interpretacji "Dziewięciu książąt Amberu". Niestety wiekszość amatorskich interpretacji książek, jest trudno

      przyswajalna- żeby nie powiedzieć niestrawna. Twoja stanowi szlachetny wyjątek. Moje pytanie z powyższego postu, wynikało z nieznajomości

      chomikowego hasła. Pierwszy tom pobrałem nie stąd, a z linków audiobooki @ peb.pl.

      Skoro wszyscy proszą Cię o przeczytanie czegoś tam pro publico bono, to i ja dołączam się do tych próśb. Wspaniali P. K. Dick, czy F. Herbert, są

      czytani przez wielu, ale na przykład absolutnie fantastyczna, fenomenalna Connie Willis, nie doczekała się jak dotąd polskojęzycznego audiobooka. Gdybyś zechciał

      przeczytać na przykład "Przewodnika stada", lub "Nie licząc psa", byłbym szczęśliwy ;)

      Usuń
  6. Po raz kolejny dzięki za wspaniałą robotę.
    Jeśli chodzi o Zelaznego - to moim zdaniem jest jednym z lepszych pisarzy szeroko pojętego SF. Może nie jest przesadnie odkrywczy, ale świetnie się go czyta - umie się posługiwać słowem. I - jak słusznie zauważyłeś - potrafi przemycić głębsze treści w swojej literaturze.

    Amber chętnie sobie przypomnę - czytałem dość dawno. W związku z tym liczęna dalsze części i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A myślałeś może, żeby trochę odmiany wprowadzić, o przeczytaniu i opublikowaniu jakichś krótkich opowiadań z nieco innym "klimatem"? Jak chociażby "Smok, dziewica i salwy burtowe" Marcina Mortki albo "Zmiana" Macieja Guzka? Ot, taka luźna sugestia.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak doceniacie to nie tylko w komenatrzu. U gory jest taki przycisk i mozna wyslac raz na jakis czas odpowiednik biletu do kina ^_^ Ja sie boje, ze jak Mako przejdze na zawodowstwo to "oni" zabronia mu w kontrakcie podkladania glosu do innych produkcji. I co wtedy ? Na wszelki wypadek ja wole nie isc co jakis czas do kina/maca, zeby do takiej sytuacji nie dopuscic ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Dzięki za super audiobook! Słucha się rewelacyjnie. Kiedy część III?

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! znalazłam twoją interpretację nie wiedząc, że czytasz jako hobby, jak dla mnie brzmi mega profesjonalnie :) przesłuchałam pierwszą część Kronik, potem zaczęłam suchać drugiej czytaną przez Rocha no i nie dałam rady... musiałam znaleźć twoją wersję, bo ta "Rochowa" była dla mnie zbyt "beztroska". także wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń