Weronika

niedziela, 9 listopada 2014

I'm back! I'm back! My back!

Mój jedyny ulubiony cytat ze Spidermana. Jakoś do "with great powers comes great responsibility" mam mniejsze przekonanie ;)
A wracając do tytułu, to powinienem sparafrazować ostatnią część jako "My throat!".
Krótko mówiąc - zasiadłem i nagrałem pierwszy rozdział "Próby tyrana", a teraz czuję jak bardzo "zardzewiało" mi gardło przez te parę dni, które minęły od zakończenia "Mentatów Diuny".

No, ale że "trening czyni mistrza", mam zamiar stale już trenować. :)

9 komentarzy:

  1. Cieszymy się z powrotu. I pamiętaj - winter is coming ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło będzie cię usłyszeć po przerwie :) Mnie wyszła ta przerwa na dobre, bo dogoniłem większość poprzednich nagrań, a każde z nich było naprawdę wartościowe i świetnie wykonane. Jeszcze raz dzięki za tyle godzin dobrej lektury, i powodzenia w nowym studiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Winter is coming!!

    OdpowiedzUsuń
  5. какое счастье, что ты вернулся.

    OdpowiedzUsuń
  6. tak troche z innej beczki:
    http://hatak.pl/artykuly/fundacja-isaaca-asimova-w-hbo-nolan-za-sterami

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawałnica is coming!

    OdpowiedzUsuń