Weronika

sobota, 1 marca 2014

Większa dostępność

Mili, drodzy i szanowni,
Dopóki mnie będzie na to stać coniedzielne pobieranie z chomika za free będzie odbywało się do limitu 10 GB.
Mam nadzieję, że zadowoli to tych, którzy chomika nie lubią za jego bezwzględną politykę ściągania kasy.

Swoją drogą, jako że jestem całkowicie zielony w tych sprawach, jeśli podpowiecie mi gdzie można magazynować swoje pliki bez limitu pojemności, i skąd Wy moglibyście je ściągać nie ponosząc żadnych opłat, to z radością taką wiedzę przyjmę i zaimplementuję.

13 komentarzy:

  1. Co powiesz na 50 GB na start za free ? ;} , sam używam i jestem bardzo zadowolony. mega.co.nz. Cieszy mnie fakt że wypowiedzi ludzi z poprzedniego tematu przekonały Ciebie do pewnych zmian. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. mega jest najlepsze i darmowe jedyna trudność to obsługa ale jakby co to ja mogę pomóc.

      Usuń
    3. Szczerze też uważam że Mega to świetne rozwiązanie

      Usuń
  2. 4shared, dropbox i wspomniane powyżej mega - te trzy przychodzą mi do głowy na początek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z darmowych chmur typu dropbox itd. największą pojemność bez opłat ma chyba Onedrive (7GB). https://onedrive.live.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolego Mega ma 50 gb już na starcie ;), Onedrive jest gdzieś na środku jeśli chodzi o ranking względem największej pojemności w chmurze.

      Usuń
  4. Nie jest tak zle z chomikuj jesli kupisz transfer przez allegro. Ceny pare razy tansze niz bezposrednio przez strone. Np 30 GB transferu za 7 zl.
    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=chomikuj&search_scope=

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega - 50 gb - za free. Doskonała usługa, ściąga się z tego pliki błyskawicznie, jesli o mnie chodzi to najlepszy darmowy hosting obecnie.
    Dropboxy i inne usługi synchronizacyjne mają wadę, pliki muszą być po prostu na komputerze. Dopóki się ma miejsce jest ok, ale jak trzeba coś zarchiwizować to linki tracą źródło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli ktoś byłby zainteresowany , opisuję 4 usługi tego typu które sa warte zainteresowania ;}.
    http://sephot.blogspot.com/2014/03/jaki-dysk-w-chmurze-wybrac-ktory-ma.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Z obcego komputera, w obcym miejscu, i bez logowania się na bloga odpisuję, że dziękuję za porady. Będę testował.
    Pozdrawiam
    mako_new

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiążącą odpowiedź na powyższe komentarze zamieściłem w nowym poście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorzucę od się ... solidiles.com ... 50 Giga Free ...

    OdpowiedzUsuń