Weronika

wtorek, 4 marca 2014

Hurra! Mogę wejść na własnego bloga :-)

Po interwencji u mojego ISP mogę znów wchodzić na własnego bloga.

Przy okazji kilka bieżących informacji:
- rozpocząłem mozolne próby współpracy z dyskiem w chmurze ozibox, skuszony 100 GB free na start. Moje doświadczenia z uploadem są tymczasem upiorne. Właściwie każdy plik muszę uploadować osobno, bo raz na jakiś czas (dość często) wyskakuje mi komunikat "authentication failed" i trzeba zaczynać od początku. Jeśli natomiast przewalczę wysłanie plików na dysk, to z udostępnianiem nie powinno być kłopotu, a co ważniejsze będzie chyba także możliwość odtwarzania online, bez konieczności ściągania. Zobaczymy, czas pokaże. Tymczasem trzymam się chomika i 10 GB co niedzielę jest do Waszej dyspozycji.

- w związku z tym, że zima złożyła tymczasem wymówienie (nie wiadomo, czy się nie rozmyśli), i wierzby i inne paskudztwa postanowiły na wszelki wypadek zakwitnąć i dostarczyć mi porcję pyłku prosto do nosa, dopóki nie opanuję objawów tempo nagrań może spaść. Nie chcę nagrywać z zatkanym nosem, bo to fatalnie brzmi.

- dupnął mnie ogromny i niespodziewany problem finansowy i dopóki nie wyjaśni się, kto zawinił i czy uda mi się ściągnąć przynajmniej część poniesionych strat, siedzę i pracuję, co także może wpłynąć na tempo nagrań.

Trzymajcie kciuki i zaklinajcie rzeczywistość, aby udało się wyjechać na prostą.

9 komentarzy:

  1. Witam,
    Poznałem Pana dzięki podcastowi Masa Kultury i całkowicie mnie Pan zachwycił (bez podtekstów :)). Chciałbym w jakiś sposób rozszerzyć/udostępnić Pana wysiłki w przystępny i zorganizowany sposób. Wstępnie znalazłem nawet szablon strony (http://templatic.com/demos/publisher/), który mógłby świetnie pasować pod stronę stworzoną w WordPressie.
    Pytanie czy zezwoliłby Pan na wykorzystywanie swoich dzieł jeśli znalazłbym czas i środki finansowe na to przedsięwzięcie?
    Z poważaniem czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz proszę komentarz z adresem e-mail (komentarze są moderowane i nie przepuszczę go na stronę)

      Usuń
  2. A wysyłasz bezpośrednio ze strony czy używasz tego OziBox Sync ( pytanie odnoście "authentication failed" ) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bezpośrednio ze strony. Wszystko to (włącznie z boxem, w którym nie ma nawet opcji wyłączenia plików na dysku z synchronizacji - co jest np. w copy.com) wygląda strasznie siermiężnie.

      Usuń
    2. To radzę zainstalować jeszcze ten soft dodatkowy tylko żeby sprawdzić czy przez niego nie będzie lepiej z racji takiej, że często implementacje (takie inteligentne słowo że aż jestem dumny że je napisałem ;) ) wykonane w gui takich stron nie są tak dobrze zrobione jak w samych programach których celem jest właśnie wysyłanie/synchronizacji danych.

      Usuń
  3. Mam nadzieje Mako, że uda ci się wyjść na prostą z powyższych kłopotów finansowych!

    Pozdr :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czy jest szansa na kontynuacje " Fundacji" chodzi o książki nie napisane przez IA , ciekawą twórczością są książki Susan Ee " Angelfall" I i II

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej chwili pracuję nad "Zagrożeniem Fundacji" Gregory'ego Benforda. Co będzie w przyszłości, nie wiem.

      Usuń