Weronika

wtorek, 25 czerwca 2013

Isaac Asimov - Preludium Fundacji [audiobook PL]

Nagranie i montaż skończone. Wszystkie pliki oraz paczka 96 kbps są na chomiku. Wkrótce z pewnością także w wielu innych miejscach.
Jedna refleksja i jedna prośba.
Refleksja jest następująca: Asimov w tej książce stracił formę. Być może czytając Preludium jako pierwszą pozycję z cyklu "Fundacja", wszystko nie jest tak oczywiste, ale postępując zgodnie z chronologią pisania, rozwój akcji jest niemal oczywisty już po dwóch czy trzech pierwszych rozdziałach. Aż się boję, co będzie z kolejną pozycją z cyklu. Ale, być może, jest to dostatecznie dobry argument za czytaniem Fundacji w kolejności chronologicznej, a nie w kolejności pisania.
Prośba natomiast jest taka: nie mam żadnej kontroli nad tym, jak rozchodzą się moje nagrania. Gdyby kiedykolwiek rzuciła Wam się w oczy sytuacja, w której aby pobrać moje nagranie trzeba uiścić jakąś opłatę, dawajcie mi proszę znać. Ja nie pobieram żadnych opłat i nie życzę sobie, aby ktokolwiek próbował sobie w ten sposób robić jakiś własny biznes.

Wkrótce usiądę do następnych nagrań - waham się jeszcze, czy wrócić teraz do GW, czy zrobić sobie oddech od cykli i podążyć za sugestią Słuchacza i zająć się "Fiaskiem" Lema. Najbliższa przyszłość pokaże.

5 komentarzy:

  1. Hej, na początku wspomnę że odwalasz kawał dobrej roboty (tylko tak dalej). Moim skromnym zdaniem fajnie by było teraz posłuchać GW , ale jak zawsze decyzja należy do ciebie - AJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do Star Wars =>http://hatak.pl/artykuly/jak-zaczac-przygode-z-ksiazkowym-expanded-univese

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, już kolejna książkę twoja słucham i wielkie dzięki :) Może podam kolejny pomysł jakim są książki Ryszarda Kapuścińskiego. Wspaniały pisarz i słuchając go przenosisz się do kraju który opisuje i nie dziwie się że włosi go "ubóstwiali" :) Albo książki polecane przez Wojciecha Cejrowskiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem pewien, ale Kapuściński jest chyba w całości (lub niemal w całości) nagrany. A jeśli jeszcze nie, to akurat w tym wypadku można liczyć na nagrania profesjonalne.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zdecydowanie trzymałbym się SF. Ewentuanie ciekaw jestem jak poradziłbyś sobie z Lovecraftem :) Jestem bardzo zadowolony, że dzięki Tobie poznałem Fundację i właśnie takie pozycje mnie cieszą. Nigdy nie zabrałem się za np. Neuromancera Gibsona a w Mako Style wszedlby bez popijania;) I troche zmieniajac temat, nie wiem czy bywasz za nie chwalony, wiec na wszelki wypadek pochwalę - świetne intro do audiobooków. Mako_new zaprasza do wysłuchania i muzyczka w tle.. od razu mnie pozytywnie nastraja:)

    OdpowiedzUsuń