Weronika

sobota, 22 września 2012

Neil Gaiman - Amerykańscy bogowie - audiobook

Dość często dostaję prośby o nagrania określonych książek. Większość z nich - bardzo interesująca. Jednak - skoro trzeba wybierać - wybieram takie, które uważam za wyjątkowo cenne, albo "pasujące do mnie". Tak właśnie jest w przypadku "Amerykańskich bogów" Neila Gaimana.
Zacząłem nagranie.
Ponieważ w książce jest sporo odniesień do muzyki, chciałem spróbować jakoś tę muzykę tam umieścić. Po chwili doszedłem do wniosku, że sama muzyka, ni stąd ni zowąd, będzie "kłuła w uszy". Zacząłem więc dodawać trochę podkładu i trochę dźwięków "otoczenia". Zrobiła się z tego spora robota. Zakończyłem rozdział 1. Wynik tej pracy jest do posłuchania tu:
 http://chomikuj.pl/mako_new/Audiobooki+r*c3*b3*c5*bcne/Neil+Gaiman+-+Ameryka*c5*84scy+bogowie

Czekam na opinie - czy warto iść w tę formę, czy pozostać przy samym czytaniu.
Nie ukrywam, że tego rodzaju montaż zajmuje znacznie więcej czasu, niż sam montaż słowa.

Ale - przy okazji - mam pytanie: czy może ktoś nie byłby chętny podjąć się montażu dźwięku?? Wtedy "produkcja" szła by znacznie szybciej.

Wiadomości proszę zostawiać na chomiku "mako_new"

3 komentarze:

  1. Dla mnie bomba , będę słuchał drugi raz po dłuższej przerwie

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję za audiobooka. Twój głos - wybacz za określenie - nieco "zmęczony", idealnie wpasował się w klimat powieści.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycony podkładem, wyjątkowo udany motywy muzyczne , podkreślają atmosferę sytuacji. Książkę słucham z zachwytem już po raz trzeci i polecam znajomym.Widać Mako ma talent nie tylko do czytania

    OdpowiedzUsuń