Weronika

niedziela, 6 kwietnia 2014

Alan Dean Foster - Spotkanie na Mimban [Audiobook PL]

Szanowni,
Dla porządku informuję, że rzeczona pozycja rozchodzi się już tu i ówdzie wśród znajomych i ich znajomych.

Czy warto przeczytać/posłuchać "Spotkanie na Mimban". I tak, i nie.
Tak, ponieważ to pierwsza powieść stworzona wokół filmów George Lucasa, i pierwsza cegła w coraz większej budowli "Expanded Universe". Zawsze dobrze jest czasami zerknąć na początki...
I nie, ponieważ jest to powieść tak prosta w swojej konstrukcji, że aż prostacka. Żadnych zaskoczeń, fabuła rodem z liniowej platformówki.
Wybór należy do Was. Ja ostrzegałem :-)

7 komentarzy:

  1. Mnie takie ostrzeżenia tylko zachęcają :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu nie, może być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście ślicznie dziękuje za nowy tytuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne podziękowania dla pana Mistrzu!!!!!!! Ja to bym nawet książkę telefoniczną przez pana czytaną słuchała!!!!!! Pański głos umila mi bardzo prozaiczne zajęcia kwoko-domowe i pozwala "czytać" bez zarywania nocy. Jeszcze raz dziękuje i oby miał pan dużo siły i ochoty na dalsze czytanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wkład pracy, ale chyba zrezygnuje.. 3 rozdziały mnie wynudziły a nie zapowiada się lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem. W końcu ostrzegałem :)

      Usuń