Weronika

sobota, 21 września 2013

Isaac Asimov - Świat robotów 2 [Audiobook PL}

Tradycyjnie, anonsuję, że prace nad drugim tomem "Świata robotów" Asimova zostały zakończone. Pliki w jakości 128 kbps są w komplecie na chomiku. Otagowana paczka 96 kbps także już tam "idzie". Wystawiłem także torrent (czeka na akceptację na torrenty.org). Niecierpliwy torrentowiec może pobrać plik torrent z chomika (jest na tyle mały, że można go pobrać bezpłatnie) i zacząć ssanie już.

Świat robotów sprawił mi wiele przyjemności - doskonała mieszanka refleksji, humoru, patosu... Dla każdego coś dobrego. Nic dziwnego, że tyle z opowiadań doczekało się lepszych lub gorszych (chyba zwykle gorszych - ale to moja subiektywna opinia) adaptacji filmowych.

Wykorzystując wyjazd mojej lepszej połowy na kolejny kurs nie tylko "pogoniłem" z Asimovem,  ale także nagrałem sporą część (do jutra mam nadzieję skończyć) mojej prywatnej podróży nostalgicznej do czasów dzieciństwa. Wierni czytelnicy bloga mogą się domyślić, o co chodzi. Pozostałych wyczerpująco poinformuję już wkrótce. Nie wszyscy będą zadowoleni (kurcze, mam nadzieję, że ktokolwiek będzie zadowolony).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz