Weronika

czwartek, 10 września 2015

Studio mako

Kochani,
Co prawda statystyka zbiórki do kapelusza (https://ehat.me/ehat/view/2845/3b475f4f22ffb86eb6fe10bf34db19e0) wskazuje obecnie stan 70%, ale dzięki wpłatom przez PayPal zgromadziłem już założoną kwotę. Jeśli ktoś z "samozaproszonych" chciałby się jeszcze dołożyć (a każda złotówka będzie naprawdę mile widziana), to daję na to czas do poniedziałku (14.09). Oznacza to, że ewentualne wpłaty należy zlecić nie później niż w piątek, tak aby w poniedziałek były widoczne w systemie. W poniedziałek wieczorem zakończę eHata.

Jestem po kontakcie z firmą, która przywiezie i zmontuje studio na działce. Całość operacji od chwili zamówienia do zamknięcia realizacji potrwa około 2 tygodnie. W ten sposób uzyskam stan "surowy zamknięty" i zacznę prace nad "uzbrojeniem" i wykończeniem.
Mam lekki "poślizg" w budowie ogrodzenia w miejscu, gdzie stanie studio, bo lakiernia proszkowa "się popsuła", ale zanim domek przyjedzie, ogrodzenie będzie już na swoim miejscu.

Chciałbym Wam powiedzieć, że swoją hojnością ogromnie mnie zaskoczyliście. Jeśli czytaliście/słuchaliście "Atlasa zbuntowanego" Ayn Rand, to macie pojęcie, jak wiele dla mnie znaczy poparcie wyrażone właśnie gotowością "zapłacenia" za coś, co uważacie za wartościowe. Mam nadzieję, że ja także będę stawał na wysokości zadania, dostarczając "towar".

11 komentarzy:

  1. Mako, tak z ciekawości jak rozwiążesz problem z ogrzewaniem w zimie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej chwili skłaniam się ku promiennikowi podczerwieni na suficie, ale muszę zadać jeszcze parę pytań. w każdym razie musi to być elektryczne i bezgłośne

      Usuń
    2. uff dawno nie zaglądałem i dopiero dowiedziałem się o całej akcji. mam nadzieję że zdążyłem.
      Dziękuję Ci mako za setki godzin umilonego czasu

      Usuń
  2. Wydaje mi się że powinieneś zostawić to na ehat aż osiągnie 100% bo im więcej tym lepiej będziesz mógł studio urządzić, a ludzie chętnie wyrażą swoją wdzięczność
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zanim nie zakończę eHata, nie mogę wypłacić środków, a co za tym idzie, wywiązać się ze zobowiązania

      Usuń
  3. Dzięki za Twój czas, chyba jeszcze zdążyłem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję ,że coś pomogłem .
    Dzięki za robotę , słucham Cię od Diuny , jesteś coraz lepszy .Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na zrzutka.pl moglbys wyplacac w kazdej chwili bez koniecznosci osiagniecia kwoty czy terminu zakonczenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Martwi mnie ta zima i deszczowa jesien, Nie maja czegos bardziej solidnego ? Może trochę przedłużysz zbiórkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie :) Dojdzie izolacja, ogrzewanie, wytłumienie, wewnętrzne drzwi...

      Usuń
  7. mako_new. Jestem na ukończeniu słuchania "Atlasa zbuntowanego" i mam w sobie sporo przekonania, że wiem co masz na myśli. Bardzo ci dziękuję, że pozwoliłeś mi, naprawdę aktywnemu słuchaczowi twoich nagrań, na przekazanie ci krótkiego komunikatu, który otrzymała Dagny na wycieczce w górach: "Dobra robota!"

    OdpowiedzUsuń