Weronika

czwartek, 3 września 2015

Ogłoszenia parafialne

Namieszałem ostatnio, i pora to trochę uporządkować.
1. Zbiórka do kapelusza. Udało mi się znaleźć żuchwę, która spadła mi na podłogę i potoczyła pod biblioteczkę, więc mogę z zachwytem powiedzieć, że w sumie środki zebrane za pośrednictwem eHata (https://ehat.me/ehat/view/2845/3b475f4f22ffb86eb6fe10bf34db19e0) i PayPala wynoszą obecnie 3300 zł, więc do założonego celu brakuje już tylko 700 zł. Jak ochłonę z szoku, zastanowię się w jakie słowa ubrać moje podziękowanie.
Aby słowa przekuć w czyn, zleciłem budowę ogrodzenia po tej stronie działki, gdzie stanie studio, tak aby potem nie trzeba już było kombinować, kiedy budyneczek stanie. Jak tylko ten etap się zakończy (2-3 dni), zamówię domek z montażem na miejscu docelowym i zacznę się szykować do prac wykończeniowych. Na tym etapie zacznę Wam przedstawiać dokumentację zdjęciową.
2. "A może byś przeczytał" - dzięki Arturowi swoje propozycje można wpisywać samodzielnie: http://pliki2.poczytajmimako.pl/amozebysprzeczytal/
Jeszcze raz proszę, sprawdźcie dokładną pisownię imion, nazwisk i tytułów, sprawdźcie, czy danej pozycji już ktoś nie dopisał.
Ja postaram się w najbliższym czasie podlinkować ten formularz do bloga, aby nie uciekał w niebyt wraz z pojawianiem się nowych postów.

8 komentarzy:

  1. Mimo widzieć ze rozwijasz wszystko w fajnym kierunku.
    A może byś przeczytał - to świetny pomysł, może w końcu Drizzt wkroczy do twojej 'czytelni '. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może uda CI się zrobić jakiś timelaps z budowy studia?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Raduję się na obie te wiadomości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem że to nie ładnie smiać się z cudzych przywar ale śmiechłem "Margit Sandemo -SAGA O LUDZIACH LODU" , to nie jakiś romas? Pamiętam że moja mama to czytała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale poczytny. A w dodatku w całości nagrany przez innego amatora, Marka Ferensztaina

      Usuń
  5. A może, Panie mako dodać do tej listy jeszcze coś na kształt "łapki w górę", jeśli inni też opowiadają się za jakąś pozycją (książkową) i w ten sposób zbierać listę najbardziej oczekiwanych nagrań? Hmmm?

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo! Widze I po 300 skladki :) Raz jeszcze brawo wplacajacy. Ja jeszcze nie dalem, czekam na wyplate ale pamietam. Chcialbym zauwazyc jedna darowizne ... 2 zl od Olka :) I o to chodzi. Ciesze sie , ze pewne osoby poprostu nie przechodza obok tego tematu OBOJETNIE i nawet jesli nie maja wiele do zaproponowania to podesla chociaz te pare zl. Tak trzymac !! Zbliza sie jesien I Zima. Znowu przyjdzie nam sie zaprzyjaznic bardziej z Twoim glosem MAko!

    OdpowiedzUsuń