Weronika

sobota, 22 września 2012

Neil Gaiman - Amerykańscy bogowie - audiobook

Dość często dostaję prośby o nagrania określonych książek. Większość z nich - bardzo interesująca. Jednak - skoro trzeba wybierać - wybieram takie, które uważam za wyjątkowo cenne, albo "pasujące do mnie". Tak właśnie jest w przypadku "Amerykańskich bogów" Neila Gaimana.
Zacząłem nagranie.
Ponieważ w książce jest sporo odniesień do muzyki, chciałem spróbować jakoś tę muzykę tam umieścić. Po chwili doszedłem do wniosku, że sama muzyka, ni stąd ni zowąd, będzie "kłuła w uszy". Zacząłem więc dodawać trochę podkładu i trochę dźwięków "otoczenia". Zrobiła się z tego spora robota. Zakończyłem rozdział 1. Wynik tej pracy jest do posłuchania tu:
 http://chomikuj.pl/mako_new/Audiobooki+r*c3*b3*c5*bcne/Neil+Gaiman+-+Ameryka*c5*84scy+bogowie

Czekam na opinie - czy warto iść w tę formę, czy pozostać przy samym czytaniu.
Nie ukrywam, że tego rodzaju montaż zajmuje znacznie więcej czasu, niż sam montaż słowa.

Ale - przy okazji - mam pytanie: czy może ktoś nie byłby chętny podjąć się montażu dźwięku?? Wtedy "produkcja" szła by znacznie szybciej.

Wiadomości proszę zostawiać na chomiku "mako_new"

4 komentarze:

  1. Dla mnie bomba , będę słuchał drugi raz po dłuższej przerwie

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję za audiobooka. Twój głos - wybacz za określenie - nieco "zmęczony", idealnie wpasował się w klimat powieści.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycony podkładem, wyjątkowo udany motywy muzyczne , podkreślają atmosferę sytuacji. Książkę słucham z zachwytem już po raz trzeci i polecam znajomym.Widać Mako ma talent nie tylko do czytania

    OdpowiedzUsuń
  4. Fenomenalne! Idealny głos dla tej książki, towarzyszył mi przez ostatnie kilkanaście wieczorów, teraz, kiedy si skończyło czuję dziwną pustkę... Do tego kawał dobrej roboty z doborem podkładów muzycznych. Chapeau bas!

    OdpowiedzUsuń