Weronika

poniedziałek, 4 maja 2020

Axis mundi, czyli książka w wydaniu komercyjnym



Z prawdziwą przyjemnością informuję, że poza wielce satysfakcjonującym czytaniem dla Was ramot, jestem także głosem powieści napisanej jak najbardziej współcześnie, która właśnie stała się dostępną za pośrednictwem Audioteki i Storytela.
Kilka lat temu, podążając za swoimi zainteresowaniami, przeczytałem książkę Wiktora Trojana "Axis mundi". Pozycja ta bardzo mi się spodobała, więc podjąłem próbę skontaktowania się z jej autorem, aby zaproponować mu opracowanie wersji audio. Próba zakończyła się podwójnym sukcesem, bo: a) udało mi się dotrzeć do Wiktora Cichonia, który pod pseudonimem Wiktora Trojana opublikował w 2011 roku "Axis mundi" i b) autor wykazał zainteresowanie nagraniem wersji audio.
I JEST! Trwający ponad 30 godzin audiobook (ponad 600 stron w wydaniu drukowanym) jest dostępny tu: https://audioteka.com/pl/audiobook/axis-mundi…
oraz tu: https://www.storytel.com/pl/pl/books/1491401-Axis-mundi…
A ja pokornie proszę, abyście zachcieli kupić tę pozycję. Mam nadzieję, że słuchając jej będziecie się bawili równie dobrze, jak ja, kiedy pierwszy raz ją czytałem, a następnie nagrywałem.
Wszystkich zainteresowanych, autor - Wiktor Cichoń - i ja, zapraszamy także do odwiedzenia i polubienia fanpage: https://www.facebook.com/axismundifanpage/, na którym będą się pojawiały treści okołoksiążkowe. Wkrótce także, gdy tylko zapoznacie się z treścią książki, ogłosimy także konkurs.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz