Weronika

niedziela, 8 lutego 2015

Kevin J. Anderson - Uczeń ciemnej strony [Audiobook PL]

Szanowni,
Drugi tom cyklu "Akademia Jedi" jest już na http://pliki.poczytajmimako.pl
W ostatnich rozdziałach słychać odrobinę uderzenia wiatru, ale wolałem tę niewielką niedogodność, niż odłożenie nagrań do następnego tygodnia.
Spakowane nagranie idzie właśnie także na chomika.
Ponieważ dziś udaję się w podróż sentymentalną do Wielkiego Miasta, na spotkanie z koleżankami i kolegami z podstawówki, nie będę się już dziś zajmował tworzeniem torrentu.
Trzymajcie za mnie kciuki, żeby się okazało, że jako jedyny "nic się nie zmieniłem" :D

9 komentarzy:

  1. O Wielki Mako Dzięki Ci! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz czas na domkniecie "Nawalnicy mieczy" ... ? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Teraz będzie czas na kontynuację Amberu.
      Nie musisz dodawać kilku jednobrzmiących komentarzy. Blog jest moderowany, więc Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.

      Usuń
  3. Nareszcie! SW!!!
    Dzięki MAKO!

    OdpowiedzUsuń
  4. no i super, dokoncze sobie GoT spokojnie, zanim dokoncze Jedi juz pewnie bedzie Amber.. happiness:) mam nadzieje ze impreza wyszla zacnie:) Ash

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było super. Nic się nie zmieniłem, tylko w podstawówce nie miałem siwej brody :)

      Usuń
  5. Krew i Złoto nie starzeją się nigdy ;)

    Mam małą sugestię praktyczną - udostępnij gdzieś na swoim blogu dane konta Weroniki w formie tekstowej, tak żeby można je było łatwo skopiować i przekleić w odpowiednie okienko kilkoma kliknięciami myszki, a nie przepisywać je z obrazka. Musiałem się z tym namęczyć, a do następnego razu pewnie zdążę zgubić pomocniczą karteczkę na której spisałem ten numer konta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiednie kroki zostały podjęte i powinny być widoczne na blogu już niedługo :)

      Usuń
    2. Chciałbym też przypomnieć, że w każdej paczce audiobooków pobranej z chomika lub serwera znajduje się plik tekstowy "sznurki", w którym podana jest strona Weroniki, a także numer konta. Niestety osoby rozprzestrzeniające moje produkcje dalej nie zawsze ten plik zachowują, ale nie mam na to wpływu.

      Usuń