Weronika

niedziela, 13 października 2013

Komponujesz, nagrywasz? - przeczytaj.

W zasadzie powtórzę tu pytanie, z jakim zwróciłem się kilka postów temu (http://poczytajmimako.blogspot.com/2013/08/czy-jest-na-sali-lekarz.html). Wtedy odezwał się Marcos Mazurjinez i zaproponował użyczenie swojej twórczości: http://gotknees.bandcamp.com/album/horror-vacui. Tu jeszcze raz dziękuję za tę propozycję. Nagrań słuchałem nie raz. Polecam także innym - a nuż trafi w wasze serce?
Jednak stylistyka nagrań Marcosa nie pasuje mi do mojej wizji nagrania audiobooka z twórczością Grabińskiego.
Poszukuję osoby, która byłaby w stanie skomponować (i najlepiej także nagrać, ale w tym zakresie w grę wchodzą także inne możliwości) kilka krótkich fragmentów ilustracyjnych, wprowadzających w nastrój każdego z opowiadań. Wyobrażam to sobie jako "intro" trwające w każdym przypadku nie dłużej niż 30 sekund. Wszystko jest zresztą do omówienia i dogadania.
Nie chcę zachowywać się jak pasożyt - w grę wchodzi kupienie takiej twórczości wraz z prawami do jej wykorzystania lub przyjęcie do wspólnie inwestującego swój czas, umiejętności i pieniądze zespołu, który w ostatecznym rozrachunku podzieli się wpływem z komercyjnego wykorzystania projektu.
Za dużo nie chcę przedwcześnie zdradzać, ale każdego, kto uważa że może sobie z takim zadaniem poradzić, zapraszam do kontaktu. Piszcie w komentarzach podając namiar na siebie (komentarze są moderowane i wiadomości tego typu nie zostaną opublikowane na blogu, ale do mnie dotrą), lub wysyłajcie PW na chomiku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz