Weronika

wtorek, 8 stycznia 2013

Nik Pierumow - Adamant Henny - audiobook

Było parę dni wolnego. Usiadłem i nagrałem tyle, na ile gardło pozwoliło :). W dwa i pół dnia udało mi się przeczytać ponad 1/3, więc nieźle. Tyle, że teraz jeszcze montaż...
A sąsiedzi nie byli życzliwi - jakieś walenia, rżnięcia, trepy po gołej podłodze, wrzaski na klatce. Nie mogę się doczekać przeprowadzki na swoje. Tyle, że urządzenie tam studia z prawdziwego zdarzenia nie będzie takie proste. Znaczy - źle! Trudne nie będzie, ale moniaków trochę brakuje na ekstrawagancje. A faceci od poszczególnych prac powtarzają ja najęci: potrzeba na materiały, potrzeba za robociznę, trzeba kupić to, tamto, owo.
Muszę wam szczerze powiedzieć, że nie jest łatwo być altruistą.

3 komentarze:

  1. no nie jest łatwo być, ale podziw i uznanie jednostek zdobywasz

    OdpowiedzUsuń
  2. A z takim tytułem się spotkałeś "Ostatni Władca Pierścieni" Kiryła J. Yaskov.
    Ten sam świat Tolkiena ale zupełnie inne spojrzenie na sprawe konfliktu Sarumana i Gandalfa, ludzi i elfów. dobra powieść sensacyjo-szpiegowska.

    kiler zorg

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatniego władcę pierścienia, Kiryła Yeskowa, w moim wykonaniu :), znajdziesz tu: http://chomikuj.pl/mako_new/Audiobooki+r*c3*b3*c5*bcne/Yeskov_Ostatni_Wladca_Pierscienia,1405347697.rar
    a także (z pewnością) w wielu innych miejscach.

    OdpowiedzUsuń